adaa

adaa
adaa
0 Takip Ettiklerim
2 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (2)
sadecebenim nurdanacar

Yazı

sanırım beni deniyo,sabrımı ölçüyo. nereye kadar devam edicek bilmiyorum.neyin içindeyim,ne yapıyorum anlam veremiyorum. o aşık ,seven adam...

Devamı

haksızlık

çok kızgınım ama ne değere ne de başka kimseye...kendime kızıyorum.değer gibi biri için,beni kaçıncı kez...

Devamı

aşşşkkkkk....

evet evet seviyorum ben.... aşık bile oluyorum diyebilirim... heran onunla olmak istiyor,heran onu düşünüyorum,... onunlayken çok mutlu oluyorum... onun...

Devamı

taşındımm:)

işte artık burdayııımmm.... taşındım yanii. git geller bitti küçük bi adres değişikliğiyle:)

Devamı

hoşbuldummm:)

işte geldim burdayımmmm.nihayet!! internetsiz geçen dış dünyadan izole olduğum 1 aydan sonra geldim işte:) anlatacağım öyle çok...

Devamı

anlam(a)dım

insanların bu denli cüretkarlığına,kendini bilmezliklerine,münasebetsizliklerine... anlam veremiyorum... nasıl oluyoda bu kadar yüzsüz olabiliyolar... bulundukları yere mi,cüzdanlarındaki paraya mı,isimlerinin(başındaki...

Devamı

ondan ona...

bi üşengeçlik,bi kıskançlıktır gidiyo... bunların şimdi birbiriyle ne alakası var diyceksin çok üşeniyorum herşeye,yazmak istediğim bi sürü...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !